HTML

Evrifing

A nevében minden benne van. Minden témában szeretnék írni az aznapi hírek, és magánélmények alapján, sajátos stílusban, ami nagyjából annyit jelent, hogy jól megmondom mindenkinek, néha saját magamnak is. Erről ennyit a többit lássátok alant.

Friss topikok

  • njoy: Ezért kellene, mondjuk 2 évente kontrollra járatni a sofőröket, hogy az olyanokat akik, vagy félős... (2008.04.05. 14:25) Autózzak?
  • njoy: Hmm, ez a benzines dolog jogos, viszont, akkor nem kell már mit sózni, tehát a benzin többlet költ... (2007.11.15. 21:30) Hóhelyzet
  • njoy: Kedves misterK! Én az írásomban nem látok sehol arra utalást, hogy " én megmnodtam már évekkel ez... (2007.11.08. 15:48) Talma és a VB cím
  • njoy: Kedves BugaJakab! Részben egyetértünk, részben nem. Úgy gondolmo a poltikát nem szabad belekevern... (2007.11.01. 12:50) Ápdétolt : Újramellékvonalbezárásnembezárásmizériaaláthatáron??

Linkblog

Autózzak?

2008.03.31. 12:03 njoy

Szombaton úgy adódott, hogy Siófokra kellett utaznom, ehhez igénybe kellett vennem, az M7-es autópályát is. A reggeli órákban indultam, és 2,5 óra után érkeztem Siófokra. De ami az igazán lényeges, az ami közben az M7-esen történt, illetve történtek. Nincs nagy tapasztalatom még autóvezetésben ( 13k km ), ezért sok mindent meg sem éltem még. Ám szombaton 2 újabb dolgot is, és kezdem megérteni, hogy lehetnek balesetek az utakon. Most bármi furcsa, nem két barom állat gyorshajtóról lesz szó ojdival, és bömbivel, hanem.... Forrás: MTI/Index Szóval történt az, hogy a fehérvári lehajtó után, megelőzött egy alfa , olyan 135-140-nel, szóval nem ment gyorsan. Megelőzött, beállt elém, eltávolodott olyan 100-200 m-re, majd annyit láttam csak, hogy fék lámpa felgyullad, enyhén keresztbe fordul, porfelhő, és miután elment egy autó a belső sávban azonnal kivágódott ő is a belsőbe, és akkor derült fény a titokra, amitől hirtelen én is mégjobban fékeztem, és ki vágódtam a belsősávba, megtörtént az ami nem hittem volna, hogy egy autópályán, egy autó 2 középkorú nővel mehet 60-70nel!!!! Elképesztően baleset veszélyes forgalmi szituáció volt, gondolkoztam azon, hogy beszólok az autópálya rendőrségnek, hogy emeljék ki őket gyorsan, de nem tudtam, hogy hülyének nézne-e vagy sem. A tükörben láttam még, hogy pár autó ugyanígy hirtelen lepődött meg a sebesség különbségen ami elképzelhetetlen egy autópályán. Másik eset pár km-el később volt, egy felhajtó gyorsítósávjából, felelőtlenül, pár m-el előttem bevágódott elém egy autó, én nekem az az egy választásom volt, hogy átmegyek a belső sávba, ha ott jönnek akkor csatt. Pár 10 km-en belül 2 ilyen eset elgondolkoztatott, hogy kaphatnak ilyen emberek jogosítványt, akik alkalmatlanok a járművezetésre. Lehet, hogy jól váltanak, jól adagolják a gázt, de a forgalmi helyzeteket nem látják, nem tudják mi a helyes, vagy esetleg félnek, azoknak nem szabad adni jogsit. Nem tudom van-e felmérés arról, hogy a balesetek hány százalékát okozzák, a balek, amatőr jogsi tulajdonosok, és hány százalékát, a felelőtlen, vagy merész sofőrök. Kíváncsi lennék.....

5 komment

Címkék: blog autó baleset hülye autópálya gondolatébresztő sofőrök m7 autózás

A bejegyzés trackback címe:

https://evrifing.blog.hu/api/trackback/id/tr19404397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hkf 2008.04.01. 13:38:44

Ismerős a szitu. Hasonló esetek jellemzően kétszámjegyű autóutakon, amikoris papa a szántóról döcög haza stabil negyvennel, kalapban. Aztán vagy megőrülsz, vagy kockáztatsz, mert a többiek meg jönnek a másik irányból. Volt, hogy megőrültem és 2-3 percig nyomtam a dudát, de szerintem madárcsicsergésnek vélte vagy valami. Aztán volt olyan is, hogy hoppá előzzük talán meg. Izgalmas volt, még élek :)

Egyszóval egyetértek abban, hogy sokszor a tötymörgő stabilak az igazi okai egy-egy balesetnek, amikoris csak annyi van a hiradóban, hogy előzött a jani, így járt.

Autópályán meg láttam már stabil 80-at simán hozó mamit a belsőben. Én kielőztem a külsőben, volt aki meg villogott előbb néhány percet és csak aztán előzte ki. Se kép se hang. Stabilan.

njoy 2008.04.02. 15:30:56

Ez a média által gerjesztett közellenes hangulat X ellen, akik a baleseteknél a gyorshajtók, és a felelőtlen fiatalok. És a köz őket utálja holott lehet, hogy nem is ők voltak sok ilyen baleset vétkesei. Ez a média dolog is megérne egy posztot....

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.02. 23:07:44

Na hát igen. Én még mindig jobban félek a 60 éves mamától aki nem tud vezetni, mint a 25 éves astra gsi-s majomarcú srácctól :D

BISHOP 2008.04.04. 15:51:26

Ezt a hogy-kaphat-ez-jogosítványt dolgot nem lehet kiszámítani. az emberek teljesen máshogy vezetnek akkor amoikor leforgalmiztak, mint pl rá egy évre. Amúgy meg abszolut simerős helyzet.

njoy 2008.04.05. 14:25:50

Ezért kellene, mondjuk 2 évente kontrollra járatni a sofőröket, hogy az olyanokat akik, vagy félősek, vagy nagy arcúak lesznek azokat ki kell szűrni, és további szankciók kellenének ellenük.
süti beállítások módosítása